268.351 PRODUKTY - 50.832 NR. REFERENCYJNY - 46.074 EAN


JAK ZAMAWIAĆ


Marki Hurt  specjalizuje się w dystrybucji zegarków, biżuterii oraz akcesoriów dla hurtowników, sklepów, sprzedawców na Allegro oraz innych detalistów, zajmujących się sprzedażą zegarków i modnej biżuterii. 

Jesteśmy portalem prowadzącym sprzedaż hurtową i nie prowadzimy sprzedaży dla indywidualnych klientów finalnych. 


MINIMALNE ZAMÓWIENIE:

Jako główny cel polityki firmy, nie posiadamy ustalonej kwoty minimalnego zamówienia. Mogą Państwo zadecydować o ilości produktów oraz kwocie jaka zostanie przeznaczona na pojedyncze zamówienie. Jednakże, mogą Państwo znaleźć na stronie ekskluzywne menu, gdzie będzie widoczne minimalne zamówienie dotyczące ilości zamawianych produktów specyficznej marki lub partnera strony. To tylko niewielka część naszej oferty i jest uzasadniona dla ofert oficjalnych partnerów lub marek, których produkty mogą Państwo zakupić na naszej stronie.  

Koszt opłaty manipulacyjnej wynosi 85,01 PLN dla każdego zamówienia. Koszt ten nie dotyczy zamówienień opiewających na kwotę wyższą od 1200 PLN.



ZAMAWIANIE PRODUKTÓW       


Nasz koszyk jest podobny do koszyka w supermarkecie. Można dodawać i usuwać produkty w każdej chwili oraz dodawać ilości jakich sobie Państwo życzą (w zależności od dostępości).

W naszym sklepie mogą Państwo znaleźć produkty oznaczone symbolami:

              - wysyłka tych produktów następuje w ciągu 24 godz.

           - tym symbolem oznaczamy produkty z nowych kolekcji wszystkich marek; czas realizacji i dostawy tych produktów wynosi ok. 10 dni roboczych.


                         Produkty bez ikonki są przygotowywane do wysyłki w ciągu 2-3 dni.

                         Czas dostawy zamówień wynosi ok. 4 dni dla wszystkich zamównień. 


W momencie nadania przez nas przesyłki otrzymają Państwo wiadomość e-mail potwierdzającą ten fakt wraz z numerem przewozowym, pod którym można sprawdzić wszystkie szczegóły u danego partnera logistycznego, wpisując numer w pole wyszukiwarki -->


Prosimy wziąć pod uwagę, iż przy zamówieniu zawierającym produkty o różnych czasach realizacji obowiązywać będzie ten najdłuższy. Jeśli zdecydują się Państwo na podział parceli, prosimy o skontaktowanie się z nami poprzez email - kontakt@markihurt.pl. Zamówienia są realizowane od poniedziałku do piątku. 

Aby utworzyć zamówienie, należy wybrać marki i produkty oraz ilość tych produktów, a następnie kliknąć ikonę koszyka znajdującą się obok pola ilości. Produkty, które chcą Państwo nabyć, raz dodane do koszyka, będą się w nim znajdować (co można sprawdzić klikając na ikonę koszyka znajdującą się z prawej strony). 

Aby sprawdzić/skorygować swoje zmówienie należy przejść do koszyka, gdzie można zobaczyć wszystkie wybrane produkty. Teraz możliwa jest zmiana ilości produktów, poprzez kliknięcie ikonki + lub - aż do żądanego efektu, można również kliknąć na ikonę "kosza", aby usunąć produkt z listy. Jeśli zajdzie potrzeba opróżnienia całej zawartości koszyka należy kliknąć "Opróżniij". 


W koszyku znajduje się przycisk pozwalający dokonać zmiany adresu wysyłki oraz przycisk umożliwiający wydrukowanie zamówienia. 


Aby zrealizować zamówienie prosimy kliknąć "Idź do płatności". Zostaną Państwo przekierowani na stronę płatności, gdzie należy wybrać metodę płatności. Wybierając metodę przelewu bankowego w mailu potwierdzającym dokonanie zamówienia, otrzymają Państwo dane naszego konta BZ WBK z numerem konta (powyższe dane znajdują się również w zakładce "Metody płatności"). Wybierając płatność poprzez PayPal, również w wiadomości mailowej potwierdzającej złożenie zamówienia, zostanie przesłany aktywny przycisk, po jego kliknięciu znajdą się Państwo na bezpiecznej platformie płatności. Wybierając tę opcję można również skorzystać z możliwości płatności kartą kredytową bez posiadania konta w serwisie PayPal (więcej w zakładce: Metody płatności).

W formularzu zamówienia można zobaczyć koszt transportu zamówienia (korzystamy z usług firmy kurierskiej UPS, DHL oraz FedEx dla wszystkich przesyłek) oraz koszt ubezpieczenia, z którego można zrezygnować klikając w formularzu zmianę wyboru. Pojawi się dodatkowe okno z informacją, które pozwoli na ponowne zastanowienie oraz wybór porządanej przez Państwa opcji. Koszt ubezpieczenia wynosi 1% od wartości faktury. Wyświetlą się również ewentualne koszty manipulacyjne.


PRZY WARTOŚCI CAŁEGO ZAMÓWIENIA OPIEWAJĄCEGO NA KWOTĘ WYŻSZĄ NIŻ 5000 PLN, KUPUJĄCY NIE PONOSI KOSZTÓW PRZESYŁKI.

PRZY WARTOŚCI CAŁEGO ZAMÓWIENIA OPIEWAJĄCEGO NA KWOTĘ WYŻSZĄ NIŻ 1200 PLN, KUPUJĄCY NIE PONOSI KOSZTÓW MANIPULACYJNYCH.


Aby sfinalizować zakupy należy zaakceptować warunki naszej firmy, wybrać metodę płatności, opcjonalnie pozostawić wiadomość w polu "Uwagi" oraz kliknąć "Potwierdź swoje zamówienie".


Uwaga! W przypadku przelewu bankowego (brak opłat transferowych) bardzo ważne jest dokonanie płatności w jak najszybszym terminie, a następnie, aby przyspieszyć proces przygotowania wysyłki, przesłać potwierdzenie przelewu na adres mailowy naszego sklepu: kontakt@markihurt.pl.

W przypadku płatności Paypal (opłaty transferowe wynoszą 3%), zostaną Państwo przekierowani na oficjalną stronę Paypal. Posiadając konto w tym serwisie mogą się Państwo zalogować i dokonać płatości. Jeśli nie posiadają Państwo tego konta, prosimy skorzystać z możliwości płatności bez logowania (link znajduje się na dole strony: "nie masz konta PayPal?"). W tym miejscu można dokonać płatności przy użyciu karty kredytowej (Visa, Maestro, Master Card, American Express). 

Płatność Paypal dokonywana jest poprzez bezpieczną platformę, wszystkie Państwa dane są szyfrowane protokołem SSL, a nasza firma nie ma dostępu do karty danych - przechodzą one bezpośrednio do Paypal.



FINALIZACJA ZAKUPU

Po dokonaniu zakupu otrzymają Państwo e-mail z potwierdzeniem zamówienia. Wiadomość ta jest generowana automatycznie i potwierdza otrzymanie przez nas Państwa zamówienia.

W momencie wysyłki zostanie wysłany drugi e-mail z potwierdzeniem nadania przesyłki, w którym znajdzie się pełna lista wysłanych towarów. Należy pamiętać, iż ze względu na dużą rotację produktów w naszym magazynie, między momentem zamówienia a przygotowaniem przesyłki może wystąpić różnica w dostępności produktów. Dlatego prosimy o dokonanie płatności w jak najszybszym terminie oraz przesłanie nam potwiedzenia zapłaty. W wiadomości tej zostanie przesłany również numer listu przewozowego, który umożiwi śledzenie przesyłki. Na naszej stronie można wprowadzić ten numer i kliknąć - wyszukaj. Zostanie wyświetlona aktualna lokalizacja parceli oraz przewidywany czas dostarczenia przesyłki na Państwa adres. Klient ma dostęp do tych informacji w każdym momencie. 

W większości przypadków, kiedy zamówienie nie zostanie zrealizowane w 100%, produkty nie znajdujące się magazynie, i tym samym nie dostarczone klientowi, zostają usunięte z listy zamówienia i nie zostają zawieszone do późniejszej realizacji. Jeśli jednak produkty zostaną zawieszone do realizacji, klient zostanie o tym wcześniej poinformowany.

Prosimy pamiętać, że zamówienia są realizowane po potwierdzeniu płatności. W przypadku PayPal potwierdzenie takie otrzymujemy automatycznie i w trybie natychmiastowym, w przypadku przelewu bankowego prosimy o przesłanie dokumentu potwierdzającego dokonanie płatności na adres mailowy sklepu, co pozwoli nam na szybkie przekazanie zamówienia do realizacji.


Po zakończonej transakcji otrzymają Państwo drogą mailową fakturę w formacie pdf (prosimy się nie denerwować, gdy nie będzie ona dołączona do przesyłki).


Przypominamy, aby dokonać u nas zamówienia musisz być Zarejestrowanym Użytkownikiem. Rejestracja jest całkowicie darmowa.